zaterdag 25 juli 2015

Ella patroontje


Dochterlief nog steeds op kamp ...
Ik ben één van de gelukkigen die op tijd was om dit prachtig stofje te bestellen bij Bambiblauw.

In de collectie van Melkbrigade heb ik toch op zoek geweest voor maat van minimus maar zonder succes , tot nu !

Ik had een nieuw patroon -Ella - en besloot dat deze perfect dit stofje tot zijn recht zou laten komen maar wel zonder tussenstuk. 

Met een klein hartje knipte ik in dit geweldig stofje ... 
Afgewerkt met kasnaps en nog een soldeke van Someone 

Volgens mij mag het resultaat er wel wezen. 
Ideaal voor de eerste weken van school 


2 opmerkingen:

  1. Er gaat er eentje blij zijn!!! Heel mooi... Een voordeel van dochters he, mooooie kleedjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ... En anders zou ik misschien wat meer voor mezelf maken 8-)

      Verwijderen